söndag 1 februari 2009

Fest

Igår var vi på 30-årsskiva à la surprise för Fredrik. Sara hade ordnat med allt in i minsta detalj så det blev jättelyckat. Siktet var inställt på att gå ut efteråt men jag fick inse att det inte gick. Hade varit intressant att se hur folk hade reagerat dock, tror inte att Stureplan fått se en gravidmage på dansgolvet förut. Peter följde med ut efter festen medan jag och Sara vältrade våra magar i soffan.
Hade försökt piffa till mig innan; fixat färgen på håret, dragit på mig klänning och klackar. Sammanlagt gick (rultade) jag ca 150 m i stilettos men får sota för detta idag då jag inte kom upp ur sängen. Jag fick väcka Peter och be om hjälp med att komma upp, allt hade låst sig i ryggen och den där ischiasnerven. Då känner man sig riktigt sexig. 5 veckor kvar...

Inga kommentarer: