lördag 28 februari 2009

Nöjd!

Är supernöjd med gårdagen- en superdag med supertjejerna! Började med att stänga ner datorn vid lunch då mina arbetsuppgifter var helt slut. Efter att ha sagt hejdå till kollegorna mötte jag upp Nadja på stan som var och hälsade på från Göteborg (världens skönaste tjej och den enda jag känner som packar tre skinnjackor för att vara borta i två dagar). På kvällen åkte vi till Let's dance-inspelningen. Som vanligt var det kul att se att det gick så bra för Annika och hennes jättekavaljer, han är verkligen stooor! Det blev ingen utgång för deras del pga hårdträning men jag, Jenny och Nadja åkte vidare och hamnade efter mycket velande på Anglais där vi blev kvar ett tag med en massa drinkar (alkoholfria för min del). Jag mådde verkligen hur bra som helst- inga krämpor alls (trots klackar...). Inte förrän vid 2-tiden började jag känna av magen och när vi mötte upp killarna på Sture åkte jag och Peter hem.

Somnade med ett leende på läpparna- nu är jag beredd, nu kan han komma.

Inga kommentarer: