lördag 7 februari 2009

O-mys

Fredagkvällar är till för att ta det lugnt, äta gott och mysa med film. I alla fall brukar det vara så hos oss och det trivs jag med. Gårdagkvällen fyllde inte mys-kvoten.
För det första var jag superirriterad efter att ha gått på stan och upplevt att alla hade ett hemligt mission att vara i vägen för mig eller putta på mig (även om jag nu i lugnt tillstånd förstår att det är svårt att undvika mig). Peter var superförkyld och irriterad även han vilket gjorde att vi började tjafsa om småsaker.
I brist på fantasi till middagsmeny blev det blodpudding.
Efter intagen middag tävlade vi i vem som hade det värst, jag kunde inte hitta något bekvämt sätt att ligga i soffan eftersom jag är i vägen för mig själv. Peter var febrig och hade en öppen näs-kran.
Det slutade med att jag gick och lade mig kl 22.
Nya tag idag!

Inga kommentarer: