söndag 8 februari 2009

Jesus nr 2

Kristin var i stan och hälsade på så jag fick träffat både henne och Maria idag på en fika. Innan fikan drog jag med dem på "medial demonstration". Man samlar en massa folk i en lokal och ett medium förmedlar budskap från andevärlden. Jag tycker att det är lite häftigt och har vid tidigare tillfällen fått riktigt pricksäkra budskap där de verkligen kunnat beskriva den döde. De senaste gångerna (har varit ca 5 gånger) har det dock varit riktigt dåliga medium så jag har lite förlorat tron på det. Idag var det tyvärr ett ganska oproffsigt medium som stod för showen. Bland annat tittade hon sig runt och kläcker "Jag känner att det är någon här som väntar smått under våren" Jorå... det är ju lite svårt att undvika. Mediet menade att min mormor eller farmor var där för att välsigna barnet och lät hälsa att knodden är ett mycket speciellt barn med en speciell uppgift i världen.
Det känns ju trevligt att veta att det är ett nytt Jesus-barn jag väntar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag tycker också att det är häftigt. Jag och mamsen var iväg på Terry Evans, helt sjukt var det. Han förmedlade inget till oss, men det var jäkligt häftigt och lite kusligt också :o)
Men klart att det är måste vara trist om det är ett oproffsigt medium.. Då tappar man ju tron som du säger.
Hoppas allt är bra! Pööössssssss på er!!!!

Anonym sa...

È De sant?
Fan va häftig isåfall!