tisdag 6 januari 2009

Verkligheten

Jaha, då var det dags igen att komma tillbaks till verkligheten. Var inte lätt att komma upp i morse men ändå skönt på nåt sätt med lite jobbvardag. Det var bara halvdag och nästan tomt på jobbet så man hade tid att komma ikapp med mailen osv.

Har idag börjat snickra på alla Ikea-möbler som vi inhandlat. Eftersom jag är den mest hafsiga personen med total avsaknad av tålamod har jag lagt byggkarriären på hyllan eftersom mina verk brukar falla sönder efter ett tag. För att få Peter att bygga medan jag hejar på så var jag tvungen att gå med på att införskaffa en skruvdragare, så man har besökt Classe idag också. Tillsammans med kabel-avdelningen på Elgiganten måste det vara världens tråkigaste butik.

Jenny och Kristofer har precis gått hem efter en lugn filmkväll, för mig är det nog nattning snart.

Inga kommentarer: