torsdag 15 januari 2009

Stress?

I måndags började min vikarie, tror det kommer bli jättebra. Saken är att det ju inte är mindre att göra på jobbet men allt tar mycket längre tid när man ska förklara exakt vad man gör och dagarna har gått sjukt fort!
Två dagar i rad har det hänt nåt jättekonstigt- delar av synfältet har försvunnit vilket gjort att jag inte kan läsa en vanlig text! Det har kommit på sen eftermidddag då jag egentligen borde gå hem, ungefär som om kroppen säger ifrån. Efter ett tag har synen kommit tillbaks och jag har istället fått huvudvärk, jag som aldrig har det.
Fikade med Sara idag och hon menar att det är ett jättetydligt stressymptom. Jag känner mig inte alls stressad, men det har varit mycket och jag kanske stressar omedvetet. Ska försöka ta det lugnt framöver, inte bra med stress för den lille!

Inga kommentarer: