tisdag 6 januari 2009

Meeris utmaning

Meeri har utmanat mig!

4 av mina favoritprogram på tv
- Desperate Housewives
- Bonde söker fru
- Dokumentärer om olika (ju märkligare desto bättre) människoöden
- Let's dance

4 saker jag gjorde igår
- Passade på att städa medan det fortfarande känns barnsligt roligt med den nya dammsugaren
- Mös i soffan
- Fikade med Dennis
- Packade upp efter Östersundsemestern

4 saker jag ser fram emot
- Att lillknodden ska titta ut
- Ett riktigt svettigt och kul Step dance-pass (åh vad jag längtar!)
- Thailand-resa, sommar 2009
- Att få på mig vanliga SNYGGA kläder

4 av mina favoritrestauranger
- Vapiano (Sthlm)
- Sushihaket (hål i väggen) på Sveavägen (Sthlm)
- Tranquilo (Gbg)
- Lilla Siam (Östersund) *
* Hänger på en skör tråd efter vi var där på annandagen och maten smakade helt annorlunda- bytt kock?

4 saker på min önskelista
- Att lill-knodden ska må bra och vara frisk
- Att jag på något mystiskt sätt vaknar upp en dag och inser att lill-knodden mirakulöst har krupit ur magen utan att jag märkt det, lugnt ligger i sin vagga och säger "mamma, jag älskar dig".
- Att jag om ett par år bor i Östersund och samtidigt har kvar mitt jobb som är roligare än någonsin
- Att jag kommer fixa att plugga lite under 2009

4 personer jag utmanar
- Stina
- Kungen
- ?
- ?

Inga kommentarer: