söndag 25 januari 2009

Profylax

Imorgon är det dags för kurstillfälle två av tre i den profylax-kurs som vi har börjat på tillsammans med Sara och Fredrik. Jag hade inte så stora förväntningar eftersom flera berättat hur dåligt det var men kände att det var bäst att gripa efter de små halmstrån som finns för att hjälpa mig genom den kommande skärselden.
Efter första tillfället känner jag mig ganska såld, fick andas för kung och forsterland redan timme 1 medan Peter fick spela värk och nypa mig i låret medan jag andades mig igenom. Herregud vilket teamwork ;). Meningen var att vi skulle träna varje dag mellan kurstillfällena men det har vi inte gjort... Tur är väl kanske det, skulle ha varit helt blåfläckig efter nypen.
Nu är det alltså dags imorgon igen.
Peter är sådär entusiastisk och tycker att det finns roligare saker att göra, men han slipper inte undan.

Inga kommentarer: