onsdag 28 mars 2012

Viggo 3 år!

I helgen firades Viggos treårsdag. En dag som Viggo sett fram emot eftersom vi sedan länge bemött hans önskan om nytt lego med att "du får önska dig det när du fyller 3 år". Han hade också förstått att man får tårta på sin födelsedag och beställt en tårta med blåbär. Viggo väcktes av "ja må han leva" (han njöt i fulla drag) och lagom till fikat kom favoriten Maria och slöt upp med oss och mormor och morfar.
Viggo fick en massa lego av mormor och morfar, ett sjörövarskepp av oss och kläder och en dag på Junibacken av Maria.  Lillsyrran grattade genom att hålla låg profil och låta brorsan få all uppmärksamhet, Jag tror att vi uppfyllde hans förväntningar på dagen, han pratar fortfarande om den,
Jag kan inte förstå att han redan är 3 år. Vår stora fina pojke, vi älskar dig!

 Grym present från mamma och pappa!
 Inget kalas utan ballonger...
 Jag hade tänkt baka en marsipantårta i form av en drake men det blev en enklare kalastårta (jag hade också tänkt kalas med 25 gäster men kände att med bebis och allt fick jag sänka ambitionerna men det viktigaste var att Viggo blev nöjd ändå!...)
 Bus med morfar!
Skruttan höll låg profil och som tur var fanns det gott om famnar att få sova i. Här hos sin mormor!

Inga kommentarer: