fredag 10 augusti 2012

Grattis till mig!

Då var jag inte 20 någonting längre utan befinner mig på andra sidan 30- strecket. Kan inte säga att jag varken blev märkbart mycket slitnare eller smartare men det var himla trevligt att få fylla år. Mina föräldrar kom upp i onsdags för att fira och vara barnvakt så igår fick jag både tårta, paket och barnfri tid med P. Viggo hade slagit in en teckning med en dansande robot och två maskar, av mamma och pappa fick jag bidrag till semesterkassan och av Peter hade jag redan fått en barbour- jacka i förskott. Älskade lillsyrran skickade blommor och senare på kvällen fick jag skönhetsgrejer av Sara och Fredrik. Vi fick nämligen lämna kidsen och gå ut och käka och då hade vi turen att få göra det tillsammans med S och F. En riktigt lyckad kväll med supergod mat på Supper och värdefull tid utan barn.

Inga kommentarer: