torsdag 24 maj 2012

Snart så...

Drygt 2 månader efter förlossningen börjar jag känna att allt vandrande börjar ge resultat. På vågen går det rätt långsamt; ca 5 kg ner efter all vätska och så försvunnit men jag känner att jag fått tillbaka lite styrka. I förrgår joggade jag och Sara delvis runt Kungsholmen med barnvagnarna. På mitten tog vi fram mattor och körde styrka medan småtjejerna fick mysa på filt.
Nu ikväll gav jag mig ut utan barnvagn för första gången sen lillan kom. Förväntade mig inte så mycket men blev förvånad när jag lyckades avverka 5 km på under halvtimmen bara med en mikropaus. Så skönt! Känner att formen snart är inom räckhåll. I september blir det tjejmilen!

1 kommentar:

Sandra på Ön sa...

Bra jobbat! Och vad härligt det ser ut! Bra att ha ett mål lite längre fram. Ha en fin helg. Kram från Sandra