tisdag 15 maj 2012

Energi

Energin har hittat tillbaka till mig! Kanske har det att göra med att lillan börjat sova nästan hela nätterna (från 20.30-05 i ett sträck), att jag har sommarkänningar eller att jag och Viggo har haft färre strider det senaste. Orsak spelar inte så stor roll, jag är bara glad att det har vänt. Imorse efter dagislämning ledde barnvagnspromenaden till skogen. Jag vet inte om det har att göra med att jag är uppvuxen på landet men så fort jag kommer ut i skogen är det som att jag kan andas på ett helt annat sätt och blir alldeles lugn. Det är ju nackdelen med att bo i en storstad- naturen finns inte vid knuten direkt. Efter lunch åkte vi och hälsade på på Peters jobb och shoppade lite. Nu sover båda barnen, slagna av värmen och jag står mellan att följa deras exempel eller ta en kopp kaffe.

Inga kommentarer: