måndag 29 juni 2009

Klantfia

Hade en telefonfri eftermiddag igår och det fortsätter på samma sätt idag, tyvärr inte frivilligt. Jag hittar inte mobilen. Det är inte speciellt ovanligt men denna gång är batterierna slut så det funkar inte att ringa till den heller (bad Peter via msn att prova). Jag hoppas på att den ligger i bilen, men Peter är tveksam. Varför ska det vara så svårt för mig att hålla reda på saker? Det var inte längesen vi bytte lås på dörren för att jag inte hittade nyckeln (den kom fram strax efteråt) och förrådsnyckeln har tidigare varit borta ett halvår innan den återfanns i ett knäckebrödspaket... Man kan ju undra.

2 kommentarer:

Tessan sa...

Jaha, jag ringde dig igår, men fick inget svar.. inte så konstigt då med andra ord. Tänkte kolla lite datum och så med er så att vi kan boka in ett besök i fjollträsk :o)
Hör av dig om du hittar telefonen din lilla slavfia, annars får väl Mats ringa gubben din.
Puss puss ååå puss

Unknown sa...

Hej min guldfisk!

Då förstår jag varför jag inte fått svar på mitt sms. Tänkte höra om du och Viggo vill ses idag för lite promenad och mys? Du kan väl maila mig i så fall maria.johansson@carnegie.se. För ni har ingen hemtelefon, eller hur? (om ni har det så är mitt nr 0734-179156).

Puss!

Maria