onsdag 10 juni 2009

Filmvisning

Vi har än så länge hunnit med ett par utflykter- i måndags födelsedagskalas och igår var vi en sväng på mammas jobb där hon stolt fick visa upp sitt barnbarn. Idag regnar det så jag och lillasyster har varit inne hela dagen och bland annat kollat på gamla videoklipp från när vi var små. Mest kul hade vi åt de egenregisserade filmerna "Whitneys dröm" del 1 och 2 som handlar om Whitney Houston (?!) som i del 1 nästan blir mördad av sin pojkvän och i del 2 nästan mördad av en svartsjuk tjej. Jag går på mellanstadiet och spelar bland annat pojkvännen Peter och lillasyrran spelar Whitney. Även mamma gör ett inhopp som domare och läkare och pappa är polis och mina kompisar Anna och Maria är också med. Filmen innehåller även ett par snygga dansnummer som jag kommer ihåg att vi tyckte blev himla bra.
Såhär i efterhand kan jag tycka att det var bra att jag la skådiskarriären på hyllan tidigt, men sjukt kul att ha kvar!

1 kommentar:

Fislisa sa...

hahaha lägg ut det på youtube så vi också kan få ta del av det.... haha