måndag 1 juni 2009

Ensamma

Farmor och farfar har precis åkt hem så nu är vi ensamma igen. Särskilt tråkigt för Viggo som blivit minst sagt bortskämd med pussar och underhållning varje vaken sekund. Även jag och Peter har blivit ordentligt bortskämda- köket är fixat, kyl och frys är fulla och golven rena ;). Dessutom fick vi ju en välbehövlig bebispaus igår kväll då vi stack iväg och träffade Dennis på uteserveringen Josefina och tog ett glas vin.
Hade tänkt åka och hälsa på Peter på jobbet men Viggo är alldeles däckad av värmen så det får bli en annan dag. Nu ska jag sätta mig på balkongen och jobba på brännan medan prinsen sover middag.
Farmor och farfar lämnade efter sig present till Viggo, ett bidrag till garderoben (som f ö börjar komma upp i samma size som Peters och min) så nu ska vi shoppa prinsen och jag!

3 kommentarer:

Lena Alke sa...

vad mysigt :)

Tessan sa...

Har ni några planer på att komma upp nåt framöver? Annars får vi nog komma ner.. :o)
Saknar Er massor! Puss

Jenny sa...

Vi kommer upp yranveckan som det ser ut nu, men det är ju jättelångt kvar! Ingen blir lyckligare än jag om ni kommer ner innan dess! Pussar!