tisdag 5 maj 2009

Sjukt!

Apropå nya lagen om olaglig fildelning (som jag f ö inte stödjer) hittade Peter denna internetsite
http://sanningenmastefram.wordpress.com/ där två sinnesjuka personer har vigt sitt liv åt att försöka skicka fildelare till helvetet (bokstavligt talat). De presenterar sig själva som kristna vilket jag tycker är ett hån mot de som verkligen har en sund kristen tro. Bland annat har de en sida som heter Regler för våra besökare, där står bland annat "Vi har egentligen bara en regel, du får inte vara homosexuell. De har senare uppdaterat med följande klargöranden;

"För tydlighetens skull så vill jag förtydliga att detta i sanning även gäller bisexuella, män i kvinnokläder och läspiska kvinnor. Efter att ha fått en kommentar från Jesussajten.se så vill jag förtydliga att vi INTE tycker illa om homosexuella, bisexuella, män i kvinnokläder och läspiska kvinnor. Men vi tycker att det är avskyvärt att homosexa, bisexa, klä ut sig och läspa. Vi behöver dessutom inte döma någon av dessa homo-, bi-, kläd- läspsexare eftersom Gud kommer att kasta dom i helvetet senare."

Men vad är det här?! Helt sjukt. Det blir ännu mer creepy när man ser de insmickrande bilderna på dem.

Har man inget att göra kan man lätt lägga ner ett par timmar med att läsa allt sjukt som står här. Bland annat har jag förstått att lillprinsen är i stort och omedelbart behov av själavård eftersom han är ett utomäktenskapligt barn.

Läs och förfasa er!

3 kommentarer:

Sofisa sa...

SJUUUUUUUUUUUUUUKT!

Meeri sa...

Vill bara informera om att KD-sajten inte är en KD-sajt... Det är en bluff för att smutskasta.

Jenny sa...

Du... efter att ha suttit och läst ordentligt igår så misstänkte jag nästan det. Skönt att det inte finns så sjuka människor!
Puss