söndag 24 maj 2009

Ego-kväll

Gud vad kul jag hade igår! Jag och Sara, världens snyggaste morsa, lovade varandra att lämna allt barnsnack innan vi klev in på festen vi skulle på och vi höll det ganska bra, lite oroväckande bra faktiskt. Nästan så att man fick lite dåligt samvete för att vi inte funderade mer på de små och våra män som medan vi sippade på en drink försökte få dem att sova (inte för att jag tycker att vi inte förtjänade en riktig ego-kväll). Kvällen fortsatte på Solidaritets dansgolv som vi fick lämna efter ett par timmar då mina bröst hade vuxit till Linda Rosing- storlek. Kvällen avslutades i en taxi med en bitter taxichaufför; en småbarnspappa som låg i skilsmässa där jag och Sara fick tycka till vem som hade rätt av honom och hans "hetlevrade ryska". Kort sagt en underbar kväll!

3 kommentarer:

Tessan sa...

Haha det låter som om ni haft en riktigt rolig kväll!! Saknar dig...

Jenny sa...

Saknar dig med gumman! Snart är det du och jag som festar loss precis som vi brukar- alltid lika kul!

Tessan sa...

Ja, det ser jag verkligen fram emot!!! Puss