onsdag 31 december 2008

Nyår

Typiskt men jag börjar bli sjuk. Det började igår med ont i hela kroppen, i natt har jag haft jättesvårt att sova eftersom jag har haft ont i hela ryggen och som extra krydda har lill-parveln legat och sparkat på kissblåsan hela natten så jag har varit uppe säkert 15 gånger.
Peter har varit underbar som vanligt och servat mig med olika huskurer;
1. Honungsvatten
2. Honungsvatten med kanel, ingefära och citron
3. Vanligt vatten
4. Massage
Trots min skepsis så tror jag nog att kombinationen kan ha funkat lite.

Vägrar vara sjuk idag eftersom vi ska fira nyår med Mats och Tessan och det ser jag verkligen fram emot! Men jag tror att efter att ha fått i mig lite mat så ska det nog kännas bättre.
Fingers crossed...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så mycket för en riktigt trevlig kväll och många goda skratt :o) Det är alltid lika kul när ni kommer och hälsar på, synd bara att tiden går så fort.. Och tack för dom fina julklapparna till tjejerna!!
Puss puss