torsdag 25 september 2008

Lite ångest

Börjar få lite ångest när chefen börjar prata om att jag ska rekrytera min vikarie.
När jag berättar för folk att jag ska gå på mammaledighet i slutet av februari säger alla "men det är ju perfekt, du får två somrar hemma". TVÅ SOMRAR? Så länge vill inte jag vara borta från jobbet. Jag hade tänkt 9 månader ledigt, och att Peter är hemma ett tag efter det men man kanske ändrar sig sen.
Jag älskar ju mitt jobb (för det mesta) och så ska jag lämna över det till nån annan? Usch.
Sen funderar jag över om det är helt omöjligt att kombinera karriär och småbarn, så vill jag inte att det ska vara- jag ska bevisa motsatsen!

1 kommentar:

Sandra sa...

Hej tjejen såg att Stina länkat till Dig. VA kul att du har en blogg och när jag läser så verkar du vara med barn så GRATTIS. HUr går det för er i sthlm?
Ni har bar det bästaste underbara tiden framför er. Det finns inget bättre än det ni väntar på...
Kram Jessica (stinas bästa kompis)