söndag 21 september 2008

Hm...


Att vara lite för spontan och inte alltid tänka efter före kan försätta en konstiga situationer. I fredags gick jag genom hötorget på vägen hem. Jag var jättetrött och ville bara hem till soffan.(Nästan) utan att jag är medveten om det har jag råkat inhandla en JÄTTEbukett med vita gladiolus. De var jättefina men över 1,5 meter långa. Jag som nu har erfarenhet kan tipsa er andra att det inte är varken bra för psyket eller speciellt poppis bland medmänniskorna att vandra genom en fullproppad drottninggatan en fredageftermiddag med en monsterbukett. Det var fler än en som fick blomsmak i munnen.

När jag går där och förbannar mig själv över mitt inköp kommer jag på att jag inte har någon vas som passar så jag får ta närmaste butik och inhandla en halvful vas för 400 kr. Jaja... jag tycker att det blev ganska bra ändå.

Inga kommentarer: