söndag 21 september 2008

Imponerad

Igår träffade jag en person som verkligen imponerade på mig. Tjejen har bröstcancer och varit tvungen att operera bort bröstet och får nu cellgifter. Det som imponerar mig mest är att hon inte låter det knäcka henne. Inför operationen hade hon en "hejdå-tutte-fest" och nu när hon har tappat sitt hår hade hon en peruk-fest. Jag, Jenny, Nadja, Kristofer och Martin var där och hade så himla kul! Peter är iväg och åker finlandsfärja för första gången så han kunde inte följa med. Han var saknad av oss alla.

Folket tvingade på mig världens fulaste peruk som gav mig smeknamnet "Maggan" och ett andrapris i peruktävlingen. Se bild nedan. Jag tror att det var längesen jag var så ful, men det bjuder jag på.
Kvällen avslutades på en gay-klubb. Hade så himla kul (och skönt med en utekväll utan plumpa raggningsförsök...) Åkte ändå hem rätt tidigt eftersom jag fick lite ont i magen efter allt dansande.


My babies for the night, ryska Natascha (Nadja) och amerikanska Jane (Jenny). Och så Maggan då såklart:

Inga kommentarer: