lördag 17 januari 2009

Gaaah!

Som sagt var så är min stubin något kortare nu än när jag är obefruktad. Trött och med ont i ryggen var jag på affärn igår och ställde mig naturligtvis i fel kö där någon form av praoelev var placerad bakom kassan. En kund hade fått betala en vara två gånger och kassatjejen var inte så framgångsrik med att rätta detta. Trots rop i telefonen kom ingen till undsättning.
Istället för att tycka synd om den stressade flickstackarn fylldes jag av en okontrollerbar lust att skrika rakt ut och själv hoppa bakom kassan. Började fnissa senare när jag såg likheten med Johan Rheborg i serien "Hjälp!".

1 kommentar:

Meeri sa...

Hahahahha "Det var länge sen Göran Persson satt i regeringen, nu får du jobba lite för pengarna" ;) Jag tror nog att du var lite trevligare än sådär jag... Fast visst kan irritationsnivån nå oanade höjder just när man står i kö????