måndag 3 november 2008

Östersund

Kom hem igår kväll efter en långhelg i Östersund. Har haft det helt underbart som vanligt när vi är där. Varje gång vi åker hem längtar jag tillbaks.
Vi har hunnit med att umgås med svärföräldrarna, hälsa på världens bästa Mats och Tessan och småtjejerna (om man får sådana barn kan jag lätt tänka mig 5-6 stycken!) och Monika och David. Vi var också ute en sväng på fredag och lördag. På lördagen var jag ute med Tina och Emilia för första gången på alldeles för länge och hade jättekul! Tyvärr hann jag inte träffa Stina och lillprinsen, jag hoppas att vi kan komma på dopet!
Usch, jag saknar er jättemycket allihop...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad gullig du är ;o) Ni är bäst ni med!!!
Synd bara att tiden går så himla fort jämt när ni är här *suck*
Jag saknar er med, men vi ses snart igen.. för den som väntar på nåt gott...
Pöss å kram

Anonym sa...

Så himla synd att vi inte hann ses =(.....det vore så himla roligt om ni kunde komma på dopet. Hur mår magen och du?
Puss